Alle vreemden aanspreken?
Als ik iemand zou zien met een WD-shirt of waarvan ik vermoed dat hij een WD-er is, dan zou ik hem of haar wel aanspreken hoor.
Printable View
Alle vreemden aanspreken?
Als ik iemand zou zien met een WD-shirt of waarvan ik vermoed dat hij een WD-er is, dan zou ik hem of haar wel aanspreken hoor.
<font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">LOL smart-ass !! [img]wink.gif[/img]Quote:
Originally posted by Sharkey:
..ja maar... dat zeg jij zelf toch ook? kijk maar...
BTW weet je waar jij op lijkt op de man van Prinses Margerita..heet hij Edwin Van Zuylenwijn??
<font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Je vindt dat Eddie lijkt op Edwin de Roy van Zuydewijn? Allemachtig! Als ik Eddie was, zou ik je onmiddellijk aanklagen. Wat een belediging!Quote:
Originally posted by Defunkt:
BTW weet je waar jij op lijkt op de man van Prinses Margerita..heet hij Edwin Van Zuylenwijn?
[img]smile.gif[/img]
<font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ik word er helemaal verlegen van! [img]wink.gif[/img] [img]smile.gif[/img] </font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Hoeft helemaal niet, toen ik 5 jaar geleden naar een comics beurs ging durfde ik ook niemand aan te spreken. Pas jaar daarop Peter de Bruin (kende hem al via email tijdje toen) en het jaar daarop pas Olav. Dus niets aan de hand, we slepen je er wel doorheen. Welkom tot de club, voor vragen over marvel comics, kun je altijd bij me terecht, email adres is bij een ieder wel bekend of kijk op mijn site.</font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Dank je wel!!!Quote:
Originally posted by Jaco de Vries:
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Blink_je:
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by P e e:
Nogmaals welkom, Blinkje! [img]smile.gif[/img] Heeft wel wat, h?, om ineens zoveel ?lotgenoten? te ontmoeten? [img]wink.gif[/img]
Pee
Blink
Ik typ 't mooi eerst in notepad. ben niet achterlijk.
[img]graemlins/party.gif[/img] [img]graemlins/party.gif[/img] [img]graemlins/party.gif[/img] [img]graemlins/party.gif[/img] (nu heb ik de 4 smiley's ook gehad...hoef ik ook niet te twijfelen of ik er al 4 heb gehad...)
Mijn verslag dan maar.
Zaterdag 20-09
Zaterdag 's ochtends om kwart voor 6 eruit is vroeg (och vroeg...slechts een half uur vroeger dan normaal op zaterdag) maar het was te doen
Stefan was netjes op tijd en na een korte tankbeurt op weg naar Enschede. Na een uiterst enthousiaste begroeting door Peter (doctor vreemd) incluis omhelzing, hallelujah gezang en wat dies meer zei, en een nog enthousiastere begroeting van Robert (comicasa) ("heu. koffie?") was het dozen slepen geblazen. Maar dat viel nog mee doordat de nieuwe dozen 1/3 langer zijn dan de oude dozen. meer comics in een doos betekend 10 minder dozen. snel wat koffie en op naar Arnhem.
Arnhem is vergeleken met andere beurzen voor ons een koekje qua rijden, dus dat was een aangename afwisseling. 10 uur stond alles netjes opgesteld en kon 't feest beginnen.
De indeling van de zaal was ditmaal anders en naar mijn idee niet echt optimaal, iig niet bij binnenkomst voor de bezoekers. Groot gat en je hebt niet echt een idee waar je moet beginnen. Had wellicht wat beter gekund, maar ik klaag niet.
Het aantal bezoekers liep al snel op en rond een uur of 11 was 't behoorlijk druk bij de stand en waren er al wat weeklydozers gesignaleerd. Om een uur of 12 begon het pas echt toen Olav en consorten bij de stand kwamen staan. Het leek wel een probleemhangjongeren plek (onder het motto, kijken kijken, niet kopen)
hoop leuke verhalen over de stand geslingerd.
Ook nog xdeath gezien, bleek allemaal opgeblazen gedoe te zijn achteraf. Ik vond 't allemaal wel best (las net dat 't allemaal uitgepraat is, mooi, is er tenminste weer rust in de tent)
Achteraf kreeg ik wat flak te verduren omdat ik blijkbaar niets tegen Dolores had gezegd (tot tweemaal toe) zoals ik al zei: lamheid van mijn kant, halen we nog wel een keer in hoor...je weet nu hoe ik er uit zie!
na het veilig opbergen van de goederen en een tussenstop bij de mac hebben we in het comicasa hoofdkwartier nog een flinke doos gevuld met spul wat vandaag verkocht was en ik was nog redelijk op tijd thuis. wel moe
Zondag 21-09
Zondag gelukkig een stuk later m'n nest uit doordat we geen auto's vol hoefden te laden. op een rustig tempo de stand weer klaargemaakt voor de dag en voornamelijk een beetje kletsen met andere standhouders.
zoals verwacht was 't zondag een stuk rustiger zodat ik zelf ook eens wat kon kopen. ik kocht voor wat euro's een deel van de stripserie XIII (dat stond vroeger altijd in de sjors en sjimmie) ik dacht: da's wel es leuk om nog es te lezen. Komt Robert met de fijne mededeling dat het een vervolgverhaal is...dat betekende dus dat ik verder op zoek kon naar de andere delen (verklaarde ook meteen waarom ik er vroeger geen ene HOL van snapte). Al met al toch 12 delen bij elkaar kunnen sprokkelen. leuke vangst
Ook nog de 2DVD van minority report aangeschaft voor 12,50. dat is echt niet duur.
verder waren er niet zoveel bijzonderheden eigenlijk op de zondag. gewoon een gezellige afsluiting van een uiterst gezellige beurs. Ik denk de gezelligste die ik gehad heb totnogtoe. Gelukkig nu wat rust tot en met Februari (Rijswijk) want 't was uitermate vermoeiend.
verdere opmerkelijke dingen op de beurs (en daarbuiten) in de vorm van 'wist u dat:'
-Olav en consorten het blijkbaar 6 uur op een dergelijke beurs kunnen uithouden
-er ondanks die lange tijd niet een enkele comic aangeschaft hoeft te worden
-er aan 't eind toch maar werd besloten een TPB te kopen
-daar behoorlijk op afgedingd/afgedingt/afgedongen werd
-Ik hoogstpersoonlijk met vooruitstrevende markt tactieken de over sized HC van League... verpatst heb (I rule)
-de eerste twee aankopen van de beurs tweemaal dezelfde TP was
-dat door twee aparte mensen werd gedaan
-dat best raar is
-Robert het altijd voor mekaar krijgt om met meer comics terug te komen dan waar we mee weggingen...
-Ze bij domino's je ongevraagd een hawai pizza komen brengen terwijl je een 4Stagione wil
-ze bij het alsnog afleveren van de 4stagione de hawai weer meenemen
-Fifa 2003 uitermate gezellig is met 4 man
-Het wel heel laat wordt als je ook nog es Fifa 2003 gaat spelen
-ze om 17:15 uur in de rijnhallen gewoon het licht uitknallen
-het dan best lastig opruimen is
-ik iedereen wil bedanken voor een gezellige beurs!
<font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">[img]graemlins/thumbs_up.gif[/img] HAHA thanks Oh!Quote:
Originally posted by Oh!:
Je vindt dat Eddie lijkt op Edwin de Roy van Zuydewijn? Allemachtig! Als ik Eddie was, zou ik je onmiddellijk aanklagen. Wat een belediging!
[img]smile.gif[/img]
Ik ga er zelf al niet eens op reageren...
<font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">[img]graemlins/thumbs_up.gif[/img] HAHA thanks Oh!Quote:
Originally posted by Sharkey:
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Oh!:
Je vindt dat Eddie lijkt op Edwin de Roy van Zuydewijn? Allemachtig! Als ik Eddie was, zou ik je onmiddellijk aanklagen. Wat een belediging!
[img]smile.gif[/img]
Ik ga er zelf al niet eens op reageren...</font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Hee het was niet beledigd bedoelt hoor..je leek erop that's all en hij is toch niet super lelijk!!?? Hij ziet er gewoon uit, aleen in zijn rechtzaken is hij een beetje hyper!!
<font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">en wist je dat als je dit nu naleest je er achter komt dat het helemaal niet raar is...wat moet een en dezelfde persoon met twee keer dezelfde TP? [img]graemlins/smarty.gif[/img]Quote:
Originally posted by Hobbes!:
-de eerste twee aankopen van de beurs tweemaal dezelfde TP was
-dat door twee aparte mensen werd gedaan
-dat best raar is
<font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">ja maar... dat zeg jij zelf toch ook? kijk maar...Quote:
Ben ik net van mijn verlegenheid genezen..heb ik meteen een nieuw complex erbij..zo klein ben ik niet hoor..men heeft mij nog nooit gevraagd om mee te gaan dwerg werpen!! [img]biggrin.gif[/img] [img]graemlins/whatever.gif[/img]
<font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Quote:
dus ben een beetje aardig als een kleine aziatisch dwerg op je heup tikt! Je mag mij ook even aanspreken,...
<font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Rustig maar, Dolores! Ik had het verder ook niet over het uiterlijk. Iedere vergelijking met ons aller Edwin de Roy lijkt me per definitie een belediging voor iedereen! Wat een ventje is dat! [img]smile.gif[/img]Quote:
Hee het was niet beledigd bedoelt hoor..je leek erop that's all en hij is toch niet super lelijk!!?? Hij ziet er gewoon uit, aleen in zijn rechtzaken is hij een beetje hyper!